dissabte, 3 de setembre del 2011

Article 29 (RRRT)

Ei! Ja torno a ser aquí! Fuah! Vaig anar a fer un solo i no va sortir bé. Em vaig trencar coll i barres. Per lo menys vaig caure de 100 metracos! Joder tiu! Allà a l'hospital vaig tenir temps de llegir i pensar moltes coses. Entre elles la conya aquesta que la solvència econòmica d'un pais es medeix amb una escala de l'estil AAA- (com per exemple Estats Units) o CCC- (que deu ser la qualificació de Grècia). Després d'analitar-ho a fons he determinat que l'escalador "autèntic" es determina per les següents inicials: RRRRRT.
M'explico, si tu avui en dia observes l'escalador "autèntic" sempre compleix aquestes inicials o lletres. La resta només ens hi acostem. Aquestes inicials corresponen a: Rasta, peRRo, poRRo, fuRgo i Tatoo. És igual si has escalat a ordesa o no, si has fet mai un solo o no; o si has clavat mai un pitó o no. L'important són la Rasta, el poRRo, el peRRo, la flauta (se m'ha colat), la fuRgo i el Tatoo!! Òstia i la biRRa! Merda, buenu: RRRRRRRT. Recordo que abans els escaladors anaven amb grenyes, cinta lligada al front i texans a l'estil Ron Kauk o Patrick Edlinger. Tothom volia assemblar-se als grans ídols... Però ara estem davant d'un fenomen curiós... a quins ídols volen assemblar-se els RRRT??
Els únics escaladors forts amb rastes que em venen a la memoria són l'Elie Chevieux i el Ben Moon, però dubto que la majoria dels RRRRRRRRRRRT els coneguin.

P.D.: Tinc fuRgo, he portat Rastes (ara una calvície galopant), tinc previst fer-me un tatoo (trival i al braç que mola más) i els porros els he deixat des de l'experiència de l'últim solo... ;). De bon rotllo, espero ofendre el màxim de gent, que tothom piï i que us hagin anat molt bé les vacances!!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Sempre hi han estat els escaladors de postal; són com aquells dos negres que deien que cantaven Milli Vanelli?

Van d' escaladors radicals i per les pintes volen fer semblar que fan 8c o que acaban d' arribar d' assolir qualsevol temuda pared nord i en veritat no tenen ni nivell ni puta idea de res
( l'altre dia un dells amb tatoo i pircing ni tan sols sabia que era Riglos) però ara en són molts més, surten com en una pelicula serie B de zombis.
Són així, disfressats, amb totes les "R" i ara a sobre
indignats, tot i que a mi el que més em preocupa si a més de les "R" li sumes la "K" de killo.

Fent el mono per l'Aresta Brucs ha dit...

Tiu, tiu, tiu..., et deixes la B(doble?¿) de bloc, tant el de fer, com el d'escriure...

Muahahaha!!! Per cert lo d'anar disfressat d'escalador ja passava quan jo era petit(70's)... fer soroll amb ferros o portar les cordes... Encara que molts perroflautas de bona casa, quan surten del roco et miren tot dien, tiuuuu pro ke faaaas, kaxojanosportaaaa. Aleshores a mi em ve al cap en Nil, un personatge de la sèrie Els Joves, The young ones, que un dia es banya i troba la bici a dins la banyera: Tiuuuuz, he trubat la bizzi...

Anònim ha dit...

no ofens a ningú és la realitat en molts casos.
I el que senti identificat que prengui nota del que molesta.

Isidre Escorihuela ha dit...

Te lo has fumaoooo?????
Estava güeno?

Per cert et deixes la PC de la Puta Canya... I es que soy muy valiente y voy con la caña a escalar. Ho dic en Castellà per la sentència del Tribunal, no fos cas que et xapin el BLOC.
Ben tornat

Jaumegrimp ha dit...

Ep Oriol! les aparences enganyen.... la vàlua d'un escalador es veu a la paret, la resta..fatxenderies.

Anònim ha dit...

està bé, però deixeu que la penya es vesteixi com li roti. Són modes... abans tots anàvem fent l'imbècil amb malles de colorins i passava com ara: el que sabies ho demostraves a les parets.
però deixem que la gent pinti com vulgui... i canya als fatxendes, que no tots porten rastes ni fumen porros ni tenen tatoos ni tenen furgo..
hom madura quan es fa gran i pel camí, que tiri la primera pedra el qui no hagi fet el rídicul alguna vegada.....

salut i kantaken..

Anònim ha dit...

hi ha moltes maneres de fer el fatxenda... tu amb aquest blog déu ni do el ridicul que fas !)

Anònim ha dit...

aixó si que mola, que la gent es piqui..jejejej.
Anònim últim potser és que t´has sentit massa identificat.

Anònim ha dit...

Un respeto a Bob Marley....i a Bob esponja!

Víctor

Anònim ha dit...

Per tirar pedres poseu-vos casc, que de donants d'organs encara n'hi han pocs... Jo sempre donarè les gràcies al donant del meu cervell, un tal: A. Normal...

Bob Esponja és dios, qui digui el contrari que vingui a fer-se el xulo a la meva classe...

Forçosament, Anònim...

Anònim ha dit...

Vaya tonteries igual de ridiculs sou vosaltres com el rrasta guays tu ets el classic guays i segur que no has fet res de bo en la teva vida a part de quate solos de V escriu el desnivel que com tu n´hi ha molts que també volen protagonisme i alla competiu pel més autèntic !!!!!
les vies són importants i les ascensions i no les persones , els idols , els tatos o el que pensis tu !!!!!

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Crec que tothom que ha comentat té part de rao. Hi ha gent que "va de"? Si, com a tots els esports i com sempre ha passat. Però això no vol dir que tothom que porti rastes, o gossos, o furgos siguin mals escaladors, o no en tinguin de idea. Jo sóc més de opinar segons com escala aquella persona, com tracta el medi ambient, com és i no en si va flutan per 7b o s'arrossega per 5ens. L'error comés en aquest article d'aquest blog (segons el meu punt de vista) ha estat etiquetar tant clarament a un estil o forma de vestir o pentinar-se amb gent que no en té ni puta idea. Oh oh, error! Conec mooolts escaladors/es amb rastes, gossos, furgos i tattos que escalen bé, fan grau, fa anys que escalen, saben on és riglos, és més, han escalat a riglos i a més, són bona gent!

Deixem de banda la superficialitat i la forma de vestir o pentinar-se de la gent i fixem-nos més en com actuen!

Marieta ha dit...

osti Oriol, m'he fet un fart de riure!!! Jo sóc una mica rrrt també! però ni rastes ni porros ni tattoos, joder! encara em queda molt per recorrer, veig.

PD. Segur que has ofés a molta gent, és fàcil ;)

Fent el mono per l'Aresta Brucs ha dit...

Confuci diu: tira una pedra al forat i sabràs lo fons que és..., però demana abans perdó pel mal que pots fer a les bestioles que si amaguen...

ben fet Oriol.

Bernat

RRRRRelaxedman ha dit...

Bernat: PUTOAMO bow, l'has clavada...intentava deixar un comentari i no acabava de trobar el moll de l'os.


Llegiré més Confunci...FIJO!!!!

URI, segueix així, que n'hi ha que si que ho entenen/m...